Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Camilla Henriksson Poblete - 22 juni 2009 23:05

tja igen..fyfaaaaan säger ja bara min man e en riktig elaking!!!!!! idag e d våran dag 3.5 år o han tvinga mig o se nya fredagen den 13 (jason) ooooh my god.. ja klarar inte dessa skräck filmer längre vet inte fan va d e me mig.. men ja sitter på helspänn o typ andas inte normalt o hoppar till för minsta lilla ljud guuuud asså ahhahaha ooh vilken skit film sinnesjukt att man kan skrämma upp sig sj så dant av sånt skräp!! a ja nog om d... va bara tvungen o tänka på annat innan ja lägger mig annars drömmer ja väl om jason !


måste bara ladda upp tre bilder så sööööt hihih va ju på en promenix idag i solen... o passade på o ta lite sommarbilder på antonie.. jonte hade ja ju inte me mig så får ladda upp härliga sommarbilder på han när han vill gå ut me sin mamma hehe... :) va tvungen o ta bort lite inlägg me bilder på för o kunna ladda upp dessa bilder... ja har skapat en ny blogg men den e inte klar än.. så när ja väl börjar använda den så kommer ja skriva den nya adressen på denna blogg ... så mina kära läsare kan följa den istället :) har ju inte en aning om vem som följer min blogg... vet att mina syrran kim empa o några fler kollar in den lite då o då :) men ja har ju en hel del besökare om dan så man undrar ju vem som gillar o läsa om mitt heheh :)


alla fall nu ska ja bära över jonte t min säng ..cristo får sova i hans stackarn .. men jonte hade 40,2 i feber nu i kväll igen... så i sitt rum får han absolut inte sova sj .. otäckt när dom har så hög feber.. han har haft feberkramper en gång i sitt liv o d vill ja aldrig me vara me om...fy va otäckt! så han ska ja ha brevid mig så ja kan hålla ett öga på han...


god natt alla !


Av Camilla Henriksson Poblete - 22 juni 2009 16:24

hij!!


idag tog ja mig en promenix t stan me mina o carolin o alla barn förutom jonte stackars han fick va hemma hos cristo men å andra sidan så hatar han stan så d gjorde nog inte så mycket... åkte ner för o köpa lite jordgubbspulver som jonte älskar ( d blir jordgubbsmjölk)o även vattenmelon till han,,, köpte även lite nya linnen o kortärmade tröjer t antonie nu när d e så varmt ute..


ringde vårdcentralen imorse ang jonte o hans feber o halsont men dom ringde inte upp mig förns 14.00 så dom ville att ja skulle komma me jonte o d gjorde ja.. men synd va bara d att han hade inte streptokocker lr hur d stavas utan d va ett virus vilket betyder att antibiotika inte kommer att hjälpa han för fem öre... utan bara ge han mer bivärkningar.. så jonte fick order om att äta piggelin morron midda o kväll hahaha d lät så roligt o höra läkaren säga så...  synd bara att jonte inte diggar piggelin så värst mycket men d gick bra me vilken is glass som helst.. bara han tycker om den så va d okej o helst is glass skulle d va... men han vill inte ens ha d... o om hans feber inte ger me sig så skulle vi även komma t baka för ett stick i fingret... just nu ligger han i fåtöljen me två filtar över sig o glor på simpson ..cristo ger antonie mat o sj bloggar ja lite ...


men nu såg ja att american idol börja så bye bye haha ... skriver mer sen puss i påsk

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards