Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Camilla Henriksson Poblete - 17 juni 2009 22:31

 måste bara börja me o skriva att nu när som helst byter ja blogg denna suger.. skulle ju ladda upp en bild o då stog d att ja inte har mera bilder o ladda upp d e fullt ooooh blir galen! har velat byta blogg länge nu men har bara inte orkat ta tag i d.. all fall skriver i denna blogg när d sker.. för er som läser min blogg eheheh :)! idag va än väääldigt lång dag känner ja ...  skulle åka t min mormor för o bada lite i deras nya pool men när ja o barnen gick ut så kändes d som om d skulle bli regn på nått sätt.. va väldigt mörka moln så vi tig bussen t hageby.... där åt jonte mc d o så gick vi o köpte ett par nya solglasögon t han.. då alla hans andra e lite små nu hehe ... sen tog vi en promenad t min kusin alejandra o fortsatte sedan att promenare t navesta .. där vi stanna o gav antonie lite mat o bytte på han... när d va klart så gicka ja o lämna jonte hos wiliam för dom ville leka... så jonte stanna där några timmar sj gick ja in o tjattra lite me pippi (wiliams mamma) o allt o inget typ hehe o så kom vi fram till att jonte fick köpa deras xbox med en j*la massa spel o ratt o fotpedal o nya kontroller osv för 1000 kr så när han kom hem kan ni ju lista ut va d första cristo fick göra hahahah koppla in allt hahaha! ja gick alla fall efter ett tag en sväng t kim o min kusin chato o prata lite me dom... så bjöd dom påm lite käk mumsit! sen börja vi kolla på bilder ja säger bara guuuud vissa laddar verkligen upp vad som helst... ja ja nog om d min kära systeryster sofia kom o hämta mig efter att lilleman ätit sin mat  så ja slapp o gå hem ... :) så kom gio ett tag me d va trevlig har ju inte träffat henne på år o dar kändes d som...  så d va super trevligt ..dom myste mest me antonie hahah :P men vem kan låta bli d lixom han e ju så söt :)


imorn åker min mamma billy o brorsan t turkiet så underbart skönt för dom!

hoppas dom få en super skön semester :) på tal om turkiet min underbara son jonte fick mig o skratta så dasnt imorse när vi satt o åt hahaha... då kom vi alla fall in på att man pratar olika språk i olika länder... o då sa han t mig att mamma min kompis kan prata turkiska... för hans pappa e från turkland o ja höll på o dööö av garv gud va roligt d lät ahahhaha turkland ahhahahahhahahahhaahahhahahahhaha men sen sa han aaa men d e inte roligt mamma ..asså ja menar turkiet hahahahha ni skulle hört hur d lät barn e så roliga ibland!


nej nu ska ja fortsätta o äta mina popcorn o kolla på bigbrother UK woohooo cristo ska bara kolla klart på sin film sen blire biggan yeeeiii :D


godnatt på er alla som e uppe o läser bloggar :)

Av Camilla Henriksson Poblete - 17 juni 2009 09:24

igår va ja  o jonathan o hälsa på hans nya skola... guuuud vilken fin skola så himla stor o fräsh mot hans skit skola som han har nu.. o vilka fröknar helt otrligt vilken skillnad d kan bli! o spindeln fick vi se me bläääää oooh får rysningar bara ja tänker på den... den va så stooooor!! för dom som inte vet så ska han börja i en klass som heter spindeln o där inne har dom en rikgit sån hårig stor vidrig otäck spindel i ett terarium så barnen får hjälpa till att sköta om ! alla fall när vi hade fått visning på hela skolan så tog vi en promenad t jontes farmor o farfar, mira jontes faster kom oxå dit från sthlm o hälsa på me jontes två söta kusiner så d va trevlig satt o tjöta lite me henne o jontes farMor... sedan så va d dags o ge sig hemmåt så ja o mira tog en promenad t hageby så tog ja bussen därifrån men fick stå o vänta hur länge som helst.. för den gick framför ögonen på mig! grrrr o väl istan så fick vi vänta ännu längre på den andra bussen! cristo skulle möta upp oss men mina ringde o sa att hon va tvungen o åka t sjukan me lilla nicole då hon hade så hög feber stackars liten ..så han fick åka hem o ha kevin...  d va en trevlig o vaaaarm dag äntligen! gehheheh


idag kom jonte in o sa att han önskade att d inte skulle va sommarlov så han kunde få börja på sin nya skola hahahahha tror ni han e lycklig nu lr ..vill till o me slippa sommarlovet! ...


idag blire nog o gå ut en sväng ska väl städa lite me.. men vädret säger t mig att gå ut o städa en annan dag för solen lyser o d e varmt ute skööönt!!!  :P kanske tar en sväng t min mormor o morfar o kastar jonte i den meeeega stoooora poolen som dom har köpt t alla barnbarn o barnbarnsbarn hahaha


måste bara visa en bild som fick mig o garva ihjäääl mig hahahahahha satt inne på en kompis fb o rota på hennes bilder o hon har en tendens av att ladda upp såna sjuka bilder så man garvar sönder sig.. vet inte vart fan hon hittar alla dessa bilder hahah men kunde inte låta bli o sno denna o bara låta alla få sig ett gott skratt!! repliken löd : folk som inte borde bära string ! hahahaha kolla o  ni förstår varför hahaha tror aldrig ja har sätt en sån avlång röv i mitt liv ahahahaha

HA ETT GOTT SKRATT I VÄRMEN ! KRAAAAM PÅ ER!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards