Alla inlägg under december 2008

Av Camilla Henriksson Poblete - 31 december 2008 10:47

Nyår skulle vi bara va hemma o mysa ja cristo o jonathan.. men planerna ändrades snabbt när min kära pappa ringde o fråga om jonte ville komma .. o självklart ville han d maria-jose o jessie e ju hans favorit tjejer så han åkte... så ja o cristo börja fundera på vad vi skulle hitta på då ja inte har sån ork lr lust me så mycket just nu då min mage har växt till sig kraaaftigt hehehe :)

men sedan ringde kim o vi bestämde att hon o min kusin chato skulle komma t oss.. o d gjorde dom.. mina simon o kevin kom oxå o vi svulla umgicks o fick oss många skratt :) sedan fick ja fira me min lillebror Timmie oxå då han ringde o vi fick åka o hämta han kvart i tolv.. streeeess men vi hann hem precis lagom till kl 00.00 d va mysigt :) o d blev en lyckad nyår trotts att min ögonsten inte va me oss.. men ja vet ju att han hade d super o då e ja nöjd :)


laddar upp en gammal nyårsbild på mig o min älskling... (d va ju våran första nyår tillsammans 2005) nyårsbild som nyårsbild lixom :D den får duga då inga nya togs detta nyår!!! så d sa GOTT NYTT ÅR

Av Camilla Henriksson Poblete - 24 december 2008 10:29

En bättre jul kunde ja inte önska mig..... jo förästen att min syster skulle vart me oss ... men icke .. för hon e i chile.... o henne saknar man massor nu :(


Julen va för övrigt en helt klart underbar dag me den finaste familjen man kan önska sig ,massor me kärlek , gooood mat, o ruuuuliiga paket :D

Av Camilla Henriksson Poblete - 22 december 2008 12:47

Detta datum e vårat datum ! vi blev tillsammans den 22/12-05 och förlovade oss den 22/12-07 älskar min luli så mycket!! Här e en bild på våra fina ringar som vi valde :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards