Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Camilla Henriksson Poblete - 5 juni 2009 12:56

hallå där!  nu har vi äntligen kommit fram t sthlm ... o hunnit äta me mums ja va sååååå hungrig när ja kom fram .. lillen lät mig inte äta ordentligt imorse så ja va helt slut... som sagt frukost e ju ändå den nyttigaste målet på hela dan.. utan fukost så fungerar ja inte... o för o örka me mina två barn o min vardag så behövs d frukost jupp jupp haha.. alla fall resan gick super bra antonie sov hela vägen på mig i bärselet.. men så fort ja skulle röra mig så vakna han till o ja fick sitta som innan .. så kraftigt ont i ryggen har ja nu heheh men d går nog sanrt över...


nähä om man ska ta o fixa sig lite inför student middagen da... har verkligen ingen ork o fixa mig känner ja eftersom man för d första har suttit på ett tåg.. o sen så regnar d blääää..


skriver senare ikväll o berättar om studentfirandet! chipp chopp :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards