Direktlänk till inlägg 17 juni 2009

skit blogg

Av Camilla Henriksson Poblete - 17 juni 2009 22:31

 måste bara börja me o skriva att nu när som helst byter ja blogg denna suger.. skulle ju ladda upp en bild o då stog d att ja inte har mera bilder o ladda upp d e fullt ooooh blir galen! har velat byta blogg länge nu men har bara inte orkat ta tag i d.. all fall skriver i denna blogg när d sker.. för er som läser min blogg eheheh :)! idag va än väääldigt lång dag känner ja ...  skulle åka t min mormor för o bada lite i deras nya pool men när ja o barnen gick ut så kändes d som om d skulle bli regn på nått sätt.. va väldigt mörka moln så vi tig bussen t hageby.... där åt jonte mc d o så gick vi o köpte ett par nya solglasögon t han.. då alla hans andra e lite små nu hehe ... sen tog vi en promenad t min kusin alejandra o fortsatte sedan att promenare t navesta .. där vi stanna o gav antonie lite mat o bytte på han... när d va klart så gicka ja o lämna jonte hos wiliam för dom ville leka... så jonte stanna där några timmar sj gick ja in o tjattra lite me pippi (wiliams mamma) o allt o inget typ hehe o så kom vi fram till att jonte fick köpa deras xbox med en j*la massa spel o ratt o fotpedal o nya kontroller osv för 1000 kr så när han kom hem kan ni ju lista ut va d första cristo fick göra hahahah koppla in allt hahaha! ja gick alla fall efter ett tag en sväng t kim o min kusin chato o prata lite me dom... så bjöd dom påm lite käk mumsit! sen börja vi kolla på bilder ja säger bara guuuud vissa laddar verkligen upp vad som helst... ja ja nog om d min kära systeryster sofia kom o hämta mig efter att lilleman ätit sin mat  så ja slapp o gå hem ... :) så kom gio ett tag me d va trevlig har ju inte träffat henne på år o dar kändes d som...  så d va super trevligt ..dom myste mest me antonie hahah :P men vem kan låta bli d lixom han e ju så söt :)


imorn åker min mamma billy o brorsan t turkiet så underbart skönt för dom!

hoppas dom få en super skön semester :) på tal om turkiet min underbara son jonte fick mig o skratta så dasnt imorse när vi satt o åt hahaha... då kom vi alla fall in på att man pratar olika språk i olika länder... o då sa han t mig att mamma min kompis kan prata turkiska... för hans pappa e från turkland o ja höll på o dööö av garv gud va roligt d lät ahahhaha turkland ahhahahahhahahahhaahahhahahahhaha men sen sa han aaa men d e inte roligt mamma ..asså ja menar turkiet hahahahha ni skulle hört hur d lät barn e så roliga ibland!


nej nu ska ja fortsätta o äta mina popcorn o kolla på bigbrother UK woohooo cristo ska bara kolla klart på sin film sen blire biggan yeeeiii :D


godnatt på er alla som e uppe o läser bloggar :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

nu är äntligen den nya bloggen färdig :) kommer hädan efter att fortsätta mitt bloggande på crimilla.blogg.se.   Sov gott! ...

tja igen..fyfaaaaan säger ja bara min man e en riktig elaking!!!!!! idag e d våran dag 3.5 år o han tvinga mig o se nya fredagen den 13 (jason) ooooh my god.. ja klarar inte dessa skräck filmer längre vet inte fan va d e me mig.. men ja sitter på hel...

hij!!   idag tog ja mig en promenix t stan me mina o carolin o alla barn förutom jonte stackars han fick va hemma hos cristo men å andra sidan så hatar han stan så d gjorde nog inte så mycket... åkte ner för o köpa lite jordgubbspulver som jonte älsk...

haj haj.... va hände igår lördag da?? hmm låt se... va hemma nästan heeeela dan bläää jonte hade ju hög feber så ut kunde vi inte gå... han va då dålig att han sov två ggn under dagens gång stackars...   hahaha på tal om nått helt anant nu.. ja va t...

idag började dagen me att mina o barna kom upp... sen tog vi en sväng t folkparken me barnen så dom kunde köpa lite lotter o dansa runt midsommarstången ...trodde vi ja hahahjontes rekation på frågan om dans va ju rätt förväntad hahaha äääh nae mamma...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards