Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Camilla Henriksson Poblete - 15 juni 2009 20:14

hiiiij alla glada :)


vill börja me o tacka alla som skrivit grattis hälsningar i sina o i min blogg tack va söta ni e !!!! ja hade en super bra dag me min familj ..lite vänner kom förbi på lite fika o mys oxå.. so lööövly ! o efter att cristo kom hem så fick ja en liten bonus present o thai mat me just lööööve it!!!! had eju redan fått min present som ja o cristo hade shoppat innan så en liten bonus paket skadar ju inte :D  tack baby!  nu e han på jobbet jonte kollar på film, antonie ligger o sover i soffan o ja passar på o blogga lite :)  


idag har dagen varit helt okej ... ont i kroppen bara men go o snäll som min syster sofia e så höll hon antonie o spela spel me jonte så fick ja ta ett varmt o skönt baaaad UNDERBAAAART!! TACK SOFIA!!!! när ja hade badat klart så spela vi en massa roliga sällskapsspel kevin va oxå uppe hos oss han ville inte följa me sin mamma hem efter maten vi åt taccos som vanligt men denna gång så va d sofias förslag o d säger man ju inte nej till om man heter camilla hahha älskar ju taccos d e ju fööör j-la gott!!


just d måste bara tala om va ja ska göra woohoooooo!!! ska bli kraftigt masserad ooh va skönt äntligen fick present kort av min underbara mamma o billy .. på nån asiatisk sak... så i två timmar kommer dom pyssla om mig... min rygg, axlar, nacke, ben, fötte, ansikte o händer... HAALLLÅÅÅÅÅ SKÖNT LR!!! så imorn tänkte ja ringa o boka en tid ! :D :D :D :D


idga fick vi ett as bra samtal.... d va från diamanten (en skola) jonte fick en plats t hösten så braa!!! så nu blire o börja ny skola me nya barn i nytt område :) vi flyttar ju t radhusen i navesta i sommar... (tvåvånings) o bättre skola kan man nog inte hitta  i dagens läge... den e perfekt! så glaaad e jaaa!!!!!!!


folk som inte har nått bättre för sig.. börja kolla på big brother UK haah vikka jävla puckon hahahaha ja o cristo har fassnat loss!! serien i sej e ju lika patetisk som alla andra serier man e fast i hahaah men våra bästa år tar nog priset hahahahah  d bästa me allt e nog att du kan missa en hel vecka o ända e dom på samma ställe när man börjar kolla igen hahahaha


nähä nu ska ja glo lite på fb ,rota på lite bilder , äta lite popcorn o holiday dip! ha en trevlig kväll chopp chopp!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards