Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Camilla Henriksson Poblete - 6 juni 2009 18:54

tja! satte mig precis i datan o skulle skriva av mig lite i bloggen men just då kom cristo in me en talldrik melon hallåååååå GOTT!!!! så nu gott folk vet ni va ja stoppar i munnen i mellan åt hihihih 


igår va vi på cristos kusin student.. d va trevligt o dom fick äntligen träffa antonie heheh.. fick en massa fina kläder o skor t han :) efter att vi vart där ett tag så åkte ja o cristo hem me lillen då d vart lite för livaqt efter ett tag d va ju studentfirande lixom.. alla fall så hade ja gått o fantiserat om choklad hela daaaaan så ja o cristo drar t kiosken som e nedanför deras hus o va händer där inne da... jo ja plockar i d ja ska ha .. o ska betala o kommer på att pengarna lämna ja hemma hahahaha så vi gick hem o cristo fick springa ner o betala allt tack darling vet att du läser bloggen hhhhahah!!!   efter lite popcorn o dip ätande så va ja så trött så ja gick o la mig me antonie o cristo satt upp o glodde på tv...


idag va vi en sväng i branbergen för o hämta cristos lillebror som stannat hos hans kusiner över natten... stanna o prata lite me dom ..o tog efter ett tag bussen t baka t haninge centrum där cristos familj bor... åt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas goood mat... friterad fisk (alla chilenare vet hur d smakar) ooooooh fyfan va gott d va.. ja har inte ätit d sen ja va liten o vi stanna hos min farmor när pappa kom o hälsa på ooh gud va gott d va.. smaka perfekt.. nu ska ja me lära mig o laga d .. ska väl inte va så svårt..  :P


imorn blire o åka hemm t norrköping igen o träffa min underbara son jonathan saknar han som bara den men ja vet att han har d super bra .. prata lite me han imorse o då såg han fram emot o åka t landet me min stora syster o hennes familj... så ja vet ju att han har d bra o e glad :)

vi ska även fira mig o min mamma imorgon .. min kära underbara mamma fyller år imorn o ja fyller nästa söndag.. men vi ska fira ihopp så vi slipper ha en massa folk hemma hos oss då vi har rätt mycket kartonger överallt hehe...


men nu ska ja va lite social o äta lite mer melon mmuiuuummms ... sne blire o ta ett bad me lilleman o sova .. ha en trevlig lördag!


kram på er !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards