Direktlänk till inlägg 17 juni 2009

ny skola!

Av Camilla Henriksson Poblete - 17 juni 2009 09:24

igår va ja  o jonathan o hälsa på hans nya skola... guuuud vilken fin skola så himla stor o fräsh mot hans skit skola som han har nu.. o vilka fröknar helt otrligt vilken skillnad d kan bli! o spindeln fick vi se me bläääää oooh får rysningar bara ja tänker på den... den va så stooooor!! för dom som inte vet så ska han börja i en klass som heter spindeln o där inne har dom en rikgit sån hårig stor vidrig otäck spindel i ett terarium så barnen får hjälpa till att sköta om ! alla fall när vi hade fått visning på hela skolan så tog vi en promenad t jontes farmor o farfar, mira jontes faster kom oxå dit från sthlm o hälsa på me jontes två söta kusiner så d va trevlig satt o tjöta lite me henne o jontes farMor... sedan så va d dags o ge sig hemmåt så ja o mira tog en promenad t hageby så tog ja bussen därifrån men fick stå o vänta hur länge som helst.. för den gick framför ögonen på mig! grrrr o väl istan så fick vi vänta ännu längre på den andra bussen! cristo skulle möta upp oss men mina ringde o sa att hon va tvungen o åka t sjukan me lilla nicole då hon hade så hög feber stackars liten ..så han fick åka hem o ha kevin...  d va en trevlig o vaaaarm dag äntligen! gehheheh


idag kom jonte in o sa att han önskade att d inte skulle va sommarlov så han kunde få börja på sin nya skola hahahahha tror ni han e lycklig nu lr ..vill till o me slippa sommarlovet! ...


idag blire nog o gå ut en sväng ska väl städa lite me.. men vädret säger t mig att gå ut o städa en annan dag för solen lyser o d e varmt ute skööönt!!!  :P kanske tar en sväng t min mormor o morfar o kastar jonte i den meeeega stoooora poolen som dom har köpt t alla barnbarn o barnbarnsbarn hahaha


måste bara visa en bild som fick mig o garva ihjäääl mig hahahahahha satt inne på en kompis fb o rota på hennes bilder o hon har en tendens av att ladda upp såna sjuka bilder så man garvar sönder sig.. vet inte vart fan hon hittar alla dessa bilder hahah men kunde inte låta bli o sno denna o bara låta alla få sig ett gott skratt!! repliken löd : folk som inte borde bära string ! hahahaha kolla o  ni förstår varför hahaha tror aldrig ja har sätt en sån avlång röv i mitt liv ahahahaha

HA ETT GOTT SKRATT I VÄRMEN ! KRAAAAM PÅ ER!

 
 
Mina

Mina

17 juni 2009 12:30

gud va roligt att han säger så han som inte alls brukar vilja gå till skolan :D skit bra juh!!

http://minaj,blogg.se

 
Thina

Thina

17 juni 2009 21:45

haha, sexigt... xD

http://tejjna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

nu är äntligen den nya bloggen färdig :) kommer hädan efter att fortsätta mitt bloggande på crimilla.blogg.se.   Sov gott! ...

tja igen..fyfaaaaan säger ja bara min man e en riktig elaking!!!!!! idag e d våran dag 3.5 år o han tvinga mig o se nya fredagen den 13 (jason) ooooh my god.. ja klarar inte dessa skräck filmer längre vet inte fan va d e me mig.. men ja sitter på hel...

hij!!   idag tog ja mig en promenix t stan me mina o carolin o alla barn förutom jonte stackars han fick va hemma hos cristo men å andra sidan så hatar han stan så d gjorde nog inte så mycket... åkte ner för o köpa lite jordgubbspulver som jonte älsk...

haj haj.... va hände igår lördag da?? hmm låt se... va hemma nästan heeeela dan bläää jonte hade ju hög feber så ut kunde vi inte gå... han va då dålig att han sov två ggn under dagens gång stackars...   hahaha på tal om nått helt anant nu.. ja va t...

idag började dagen me att mina o barna kom upp... sen tog vi en sväng t folkparken me barnen så dom kunde köpa lite lotter o dansa runt midsommarstången ...trodde vi ja hahahjontes rekation på frågan om dans va ju rätt förväntad hahaha äääh nae mamma...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards