Alla inlägg den 4 juni 2009

e grovt utråkad.. väntar på att tvätten ska bli klar ...så här har ja snott en massa frågor av min kära lilla syster maria-jose tack sötnos :)

 kopiera gärna o svara ni me :D


Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? jo ja bor ju me han :)

Vad gjorde du klockan två inatt? sov

Vad är det första du gör på morgonen? Kollar på klockan.

Vem är den sista du tänker på innan du ska somna? mina underbara söner

Vem ligger först på senast uppringda listan? Mina

Saknar du någon just nu?  MINA

Har du sett din bästa vän gråta? Aah

Vilka vitaminer tog du när du var liten? haha vet inte d mamma gav mig åkte i mun

Vad åt du senast? en smörkola från konsum muuums

Har du fått någon komplimang idag? haha neeej för tidigt för komplimanger

Har du varit med i en rättegång? äääh aaa jo ja har visst d

Är du polare med dina grannar? ahhaha aa Mina bor ju i min trapp

Vilka språk pratar din mamma & pappa? svenska och spanska

Vilka länder har du bott i? Sverige..

Senaste piercingen? bröstvårtan men har ingen kvar iof

När åkte du bil i mer än 15 minuer? i förrgår tror ja d va

Gay? a ja känner en ahah

Har du deckat/spytt för att du druckit?
deckat jah , spytt ooh jaaa hahahal men dock läänge sen

Har du äggat någon? ahahha aa d kan kanske säga beror på hur man ser på saken äggat lixom

Har du täckt någons hus med toalettpapper? nej

Suger det här? allmänt JA för tillfället NEJ har ju inget bättre för mig

Har du varit på stranden? a men inte i år

Minns du dina musiklärares namn? ahrå

Hur bra syn har du? HAHAHAHH ! halv blind typ

Har du varit på ett party? a men läääänge sen

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? ALDRIG e d nått som skrämmer mig så e d hajar

Vad skulle du säga om nån sa att den var kär i din bror? hmm vet inte

Har du varit utomlands ? yees

Har du sett din bästa vän naken? hahah aa

Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Jenny & Henriks bröllop

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? aah

Vart är dina syskon just nu? maria-jose o jessie e i gislaved , timmie skolan, jenny jobbet, sofia hos mamma.

Vad var det senaste drömmen som du minns? hmm minns inte nu haha

Vilken tid gick du upp i morse? 06.20

Vad ska du göra i helgen? åka t sthlm o träffa cristos familj o gå på student

Vad står det i det 15 sms:et i din inkorg? ''hej gumman hoppas allt e bra me er, har tänkt massor på dig måste komma o hälsa på er nån dag så ja får titta på lillmannen massor me kramar Azra

när var du riktigt sjuk senast:  ca 1 vecka efter att Antonie föddes

senaste kändisen du tog kort på: Johan Palm o min son

vad har du gjort idag: städat o tagit hand om mina t vå söner

skriver vanligt inlägg sen håller just nu i lillen bye så länge

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards