Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

jason!!!!

Av Camilla Henriksson Poblete - 22 juni 2009 23:05

tja igen..fyfaaaaan säger ja bara min man e en riktig elaking!!!!!! idag e d våran dag 3.5 år o han tvinga mig o se nya fredagen den 13 (jason) ooooh my god.. ja klarar inte dessa skräck filmer längre vet inte fan va d e me mig.. men ja sitter på helspänn o typ andas inte normalt o hoppar till för minsta lilla ljud guuuud asså ahhahaha ooh vilken skit film sinnesjukt att man kan skrämma upp sig sj så dant av sånt skräp!! a ja nog om d... va bara tvungen o tänka på annat innan ja lägger mig annars drömmer ja väl om jason !


måste bara ladda upp tre bilder så sööööt hihih va ju på en promenix idag i solen... o passade på o ta lite sommarbilder på antonie.. jonte hade ja ju inte me mig så får ladda upp härliga sommarbilder på han när han vill gå ut me sin mamma hehe... :) va tvungen o ta bort lite inlägg me bilder på för o kunna ladda upp dessa bilder... ja har skapat en ny blogg men den e inte klar än.. så när ja väl börjar använda den så kommer ja skriva den nya adressen på denna blogg ... så mina kära läsare kan följa den istället :) har ju inte en aning om vem som följer min blogg... vet att mina syrran kim empa o några fler kollar in den lite då o då :) men ja har ju en hel del besökare om dan så man undrar ju vem som gillar o läsa om mitt heheh :)


alla fall nu ska ja bära över jonte t min säng ..cristo får sova i hans stackarn .. men jonte hade 40,2 i feber nu i kväll igen... så i sitt rum får han absolut inte sova sj .. otäckt när dom har så hög feber.. han har haft feberkramper en gång i sitt liv o d vill ja aldrig me vara me om...fy va otäckt! så han ska ja ha brevid mig så ja kan hålla ett öga på han...


god natt alla !


 
 
mina

mina

23 juni 2009 08:14

så du kollade på filmen haha vi såg på the hangover =) han e ju för söt din lilla tuffing asså man vill ju bara äta upp han hihi

http://minaj.blogg.se

 
Pega

Pega

23 juni 2009 10:05

Så himla söt han är.Man blev alldeles kär i lilla antonio:) SÅ himla sööttt
Lust att ses någon dag? Pusss

http://www.peggy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

nu är äntligen den nya bloggen färdig :) kommer hädan efter att fortsätta mitt bloggande på crimilla.blogg.se.   Sov gott! ...

hij!!   idag tog ja mig en promenix t stan me mina o carolin o alla barn förutom jonte stackars han fick va hemma hos cristo men å andra sidan så hatar han stan så d gjorde nog inte så mycket... åkte ner för o köpa lite jordgubbspulver som jonte älsk...

haj haj.... va hände igår lördag da?? hmm låt se... va hemma nästan heeeela dan bläää jonte hade ju hög feber så ut kunde vi inte gå... han va då dålig att han sov två ggn under dagens gång stackars...   hahaha på tal om nått helt anant nu.. ja va t...

idag började dagen me att mina o barna kom upp... sen tog vi en sväng t folkparken me barnen så dom kunde köpa lite lotter o dansa runt midsommarstången ...trodde vi ja hahahjontes rekation på frågan om dans va ju rätt förväntad hahaha äääh nae mamma...

 måste bara börja me o skriva att nu när som helst byter ja blogg denna suger.. skulle ju ladda upp en bild o då stog d att ja inte har mera bilder o ladda upp d e fullt ooooh blir galen! har velat byta blogg länge nu men har bara inte orkat ta tag i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards