Alla inlägg den 8 juni 2009

tjääänna :D som många vet så har ju dom flesta serierna uppehåll nu under sommar perioden .. så d blir inget mer uggly betty, one tree hill, lost, beverly hills..MEN ja hitta två nya o se på woohooo mommas boys den går dock på tv men man kunde ladda ner dom sista avsnitten YEEEES!!! blev ju lite väl spännande när alla mammor börja bli mardrömmar för tjejerna hahaha hjääälp .. skönt att man har vart omtyckt av mammor hela mitt liv ehhehe .. tror ja alla fall asg! alla fall andra serien e big brother uk haha vikka stjärnskott ahahahhah ingen i huset verkar  ju normal men d e ju d som gör tv i d hela lixom.. så nu håller vi på o tar hem några avsnitt som har släppts.. o ja ska väl ta tag i heroes oxå... sa att ja skulle börja glo på d när ja va mamma ledig o d e ja ju nu.. passa på o se sånt när lillen strejkar på nätterna lr när d e piss väder ute o man inte har annat för sig.. ehhehe :) stora killen diggar ju inte direkt o umgås me mamma allt för långa stunder hehe o speciellt inte när kompisarna e ute på gården men d e väl tur d lr? :)


satt o prata me maria jose innan o funderar på om man kanske ska ta liseberg istället för high chaparall i år d e ju rätt nära t båda ställena från min pappa .. så e vi ändå där så kanske vi drar en liseberg istället ... cristo har inte vart där sen han va liten o då börja d regna så han hann inte va där lång stund.. o lite nytt har ju kommit om man säger så woohooo hoppas hoppas hoppas :D


nu ska ja be min kära man om en liten massage i nacken innan ja svimmar!!!


gokväll på er !


bjuder på två bilder  :)

Av Camilla Henriksson Poblete - 8 juni 2009 08:39

hilluuu hilluuuu igår vare kalas för mig o mamma .. trevligt va d :)

ska äntligen få min efterlängtade massage för min rygg då den verkligen håller på o lägger av... har haft problem me axlar o rygg sen ja fick min första son jonathan.. o nu har d bara blivit värre o värre... vissa dar vill ja sätta mig o tjuta för ja har sån värk som stramar upp i hela nacken o d nästan känns som att d brinner innuti... a ja nog om d.. ska ju äntligen få massagen ooooooooooooh så lööövlyyy!!!! längtar till o få lägga mig där o bara slappna av ! 


idag hade ja tänkt att dra ner t stan o kolla lite men tror ja hoppar d... får se hur ja känner mig om ett tag just nu känner ja mig väääldiiiigt seeeeg ..heheh ska väl vila lite innan kanske ...lillen har somnat om nu efter maten... o jonte har gått t skolan... 

 bara några dar kvar sen e d sommarlov för min stora kille så skönt för han :) o för en annan me o bara slippa gå upp t en väckarklocka UNDERBART! 

o jonte e ju hur glad som helst.. ska ju få åka t öland i sommar o så ska vi ta en sväng t gislaved t min pappa o dra t haichaparall hur fan stavas d ??? haha alla fall cristos familj ska eventuellt me följa me d ska bli så myyysiiiigt hoppas syrrorna me hänger på :) skulle ju vilja åka t liseberg men d e så långt dit... o lillen tycker ju inte om o åka bil visst d börjar bli lite bättre nu... men vi får väl se ... kanske kan ta en sväng dit när man ändå e hos pappa som bor rätt nära gbg... :D


ya nu gnäller lillen d va lång sovstund han hade... skriver kanske mer sen .. ha en fin dag i d skumma vädret.. puss i påsk!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards