Direktlänk till inlägg 13 juni 2009

uppdatering :)

Av Camilla Henriksson Poblete - 13 juni 2009 07:54

hallå hallååå!!


ska väl börja me o skriva att ja inte har hunnit uppdaterat min blogg då lillen inte rikgit har varit som han brukar... vi har inte kunnat lägga ner han nånting han har bara skrikit o skrikit.. o haft jätte ont i sin lilla mage.. så nu imorse har vi börjat me semperdroppar så får vi se om han blir bättre i magen hoppas d stackars liten.  har ju prövat nya flaskor minifom droppar ny mat me lemolac i ..men inget hjälper.. så funkar inte detta så vet ja inte vart ja tar vägen.. känner sig så hjälplös när man inte kan göra nått för han ... o han gråter ju nu så han får tårar o då gör d ännu mer ont i hjärtat på en heheh.. igår sluta d me att ja drog fram bärselet o la han där... för han älskar verkligen o ligga där i... han blir så lugn o sover o sover i flera timmar om man inte tar bort han... men då ja har sån värk i ryggen så tar ja gärna inte fram den om ja inte känner att ja måste.... men igår så pkte den fram o inte blev d mycket bättre ...han somna väl till o fick sova i en timma... men han sov så oroligt ändå... :(  får se hur dagen blir .. cristo e inte hemma förns ikväll då han jobbar 7- till stängning ... min rygg går väl ihjäl om dagen blir som igår ...


i torsdags va ja på bvc me antonie o han träffa äntligen en läkare :) läkaren sa att han va en sån fin kille o allt va som d skulle... dock skulle ja hålla koll på hans mun.. då han har fått en vit prick på tandköttet som e stenhård... känns som en tand där inne.. men hon sa att d förmodligne inte e en tand då tänder börjar växa först där nere... så nån tand trodde hon inte att d va.. men när ja fråga va d kunde va så fick ja aldrig nått svar utan hon sa att d va nått som säkert kommer o försvinna snart men ja skulle hålla koll på den så han inte blev svullen o röd osv .. hmmm ja ja får väl lita på doktorn hehe alla fall så vägde vi o mätte lillen o han va 56cm o vägde 5305g o huvvet va nu 38. han ligger fortfarande på underkurvan men han förljer sin egna perfekt så ja e super nöjd.. d förklrar ju ryggvärken ahahha :P


igår va vi på skolavslutning me min stora jonathan gud han sluta 2an helt sjukt.... 9 år om ca 2 månader sinnessjukt... vart tar tiden vägen???? 

ja e bara 26 (imorn)  o ändå känner man sig helt gammal när man säger att man har en son på 9 år hahahah... d e en fråga ja får jääämt när man säger att man har en son på snart 9 år ahhahah då blir reaktionen vaaaaaa hur gammal e du ??? hahahahhaah har ju babyface så ja ser ju inte så gammal ut sj .. fick visa lägg sist ja köpte cigg... nej ja har inte börjat röka igen ahhah utan ja syfta på innan ja blev gravid... ehehe denna gång ska ja fan inte va så dum o börja igen INTE INTE INTE !!! känns så underbart o kunna säga t folk SLUTA RÖK du luktar illa blää hahahahah kan faktiskt inte förstå att ja har rökt sj o att man har luktat så illa o slösat så mycket pengar på gift ...d e ju me helt sjukt! nu förstår ja att min son .. han sa alltid mamma du luktar rök... stackars barn !!!! mår lite dåligt i efterhand ahhahha för ja lider verkligen av den lukten nu haha hur skumt e inte d da :S men men skönt o kunna lägga dom pengarna på annat.. som typ godis ahaha :P


idag blire o va hemma .. wille e här o har stannat under natten... o så regnar d ute me ush o fy depp väder t max... o min mamma billy o timmie åker t turkiet om några dar fifääään va skönt dom kommer ha d soool soool o mera soool !! mamma ska väl komma förbi en sväng me en kladdkaka som hon baka t jonte då han igentligen skulle fått den igår på hans avslutning men d blev inte rikgit så ehheh så hon ska väl komma idag antar ja.. d va d första jonte sa när han kom upp imorse .. mormor ska väl komma idag me min kladdkaka hon kom ju aldrig igår ahhahahah han äälskar mammas kladdkaka .. den e svin god .. dne som ätit den vet va ja menar hahaha...


nähä nu ska ja avsluta innan lillen vaknar han ligger här brevid mig o soffan o sover men d börjar vridas här ehhe tjingtjong


laddar upp en bild på jonte o hans kompis som han brukar gå sällskpa me t skolan .. ehhe dom går i samma klass men man kan tro att han går i femman.. lr att jonte går i ettan typ ehhe stackarn, jonte e så liten mot sina vänner...  han vräker ur sig gång på gång att d e mitt fel att han e liten bara för att ja e liten ahahha tack tack.. så här låter d när han blir sur över sin längd :  ja e så himla kort o d e bara för att du e d mamma ja har fått d från dig... om ja hade haft en lång mamma så skulle ja me va lika lång som mina kompisar ..tror ni man lider me pojken då lr hehehe ... ja e ju inte direkt lång o hans pappa va inte heller direkt lång... men men d kan ju vända.. vi har ju en hel del i släkten som e långa :D


nej men alla fall nu ska ja ta o sluta skriva.. d e väl ingen som orkar läsa mina inlägg dom lyckas alltid bli så långa hehehe ... ja menar d händer ju så mycket i mitt liv menar ja haha :P nej vars men ha d bra i depp vädret chopp chopp


prosper o jonte :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

nu är äntligen den nya bloggen färdig :) kommer hädan efter att fortsätta mitt bloggande på crimilla.blogg.se.   Sov gott! ...

tja igen..fyfaaaaan säger ja bara min man e en riktig elaking!!!!!! idag e d våran dag 3.5 år o han tvinga mig o se nya fredagen den 13 (jason) ooooh my god.. ja klarar inte dessa skräck filmer längre vet inte fan va d e me mig.. men ja sitter på hel...

hij!!   idag tog ja mig en promenix t stan me mina o carolin o alla barn förutom jonte stackars han fick va hemma hos cristo men å andra sidan så hatar han stan så d gjorde nog inte så mycket... åkte ner för o köpa lite jordgubbspulver som jonte älsk...

haj haj.... va hände igår lördag da?? hmm låt se... va hemma nästan heeeela dan bläää jonte hade ju hög feber så ut kunde vi inte gå... han va då dålig att han sov två ggn under dagens gång stackars...   hahaha på tal om nått helt anant nu.. ja va t...

idag började dagen me att mina o barna kom upp... sen tog vi en sväng t folkparken me barnen så dom kunde köpa lite lotter o dansa runt midsommarstången ...trodde vi ja hahahjontes rekation på frågan om dans va ju rätt förväntad hahaha äääh nae mamma...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards